Norbert Hoogers nieuwe CEO HumanTotalCare

Norbert Hoogers (54) is per 1 december 2021 de nieuwe CEO van HumanTotalCare. Hij volgt Michel Verwoest op, die de organisatie per 1 september verlaat. Norbert Hoogers is momenteel werkzaam als directievoorzitter bij pensioenuitvoerder MN.
norbert-hoogers_1250x806

Hoogers heeft een bedrijfseconomische achtergrond en is als bestuurder betrokken en ontwikkelgericht. Eerder bekleedde hij diverse directieposities bij Zilveren Kruis, waaronder die van directievoorzitter. Daarvoor was hij financieel directeur bij de arbodienstverlener binnen Achmea.

HumanTotalCare is een maatschappelijk betekenisvolle organisatie en deze overstap van Hoogers is dan ook niet opmerkelijk. Hoogers: “Ik zet mij graag in voor organisaties waar ‘werk ertoe doet’. Het is de ambitie van HumanTotalCare, gericht op een gezond, gemotiveerd en competent werkend Nederland, die mij aanspreekt en de fase waarin de onderneming zich bevindt.”

Harry van de Kraats, voorzitter Raad van Commissarissen HumanTotalCare is blij met de benoeming van Hoogers: ”Hij is een betrokken en energiek persoon en weet als geen ander voort te bouwen op het strategische fundament van de onderneming. Vanuit de diverse merken zal hij invulling geven aan de ingeslagen koers.”

Met deze benoeming is Norbert Hoogers per 1 december de nieuwe directievoorzitter van HumanTotalCare. HumanTotalCare bestaat uit verschillende merken (ArboNed, HumanCapitalCare, Mensely, Focus Nederland, Duurzaam Inzetbaarheid Centrum en IT&Care). Gezamenlijk dragen ze bij aan een gezond, gemotiveerd en competent werkend Nederland. Met 1.500 werknemers adviseren en ondersteunen de professionals van HumanTotalCare ruim 65.000 werkgevers en ruim 1,5 miljoen werkenden gedurende hun hele werkzame leven. Hiermee zijn zij van betekenis voor werkenden, organisaties en voor onze maatschappij.